Regulamin XVIII Złazu
- Szczegóły
- Kategoria: aktualności
- Opublikowano: piątek, 21, wrzesień 2018 06:15
- Super User
- Odsłony: 33131
Regulamin XVIII Złazu
Hufca ZHP Ziemi Sanockiej
im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego
„Śladami Jana Pawła II po Bieszczadach i Beskidzie Niskim” Sanok – Zagórz
Kto chce naprawdę odnaleźć samego siebie, musi nauczyć się obcowania z przyrodą, bo oczarowanie jej pięknem wprowadza bezpośrednio w ciszę kontemplacji.
św. Jan Paweł II
1. Termin - 29 września 2018 r. sobota.
2. Trasa rajdu – przejście piesze z Sanoka do Zagórza. Czas przejścia około 3 godziny.
3. Organizator – komenda Hufca Ziemi Sanockiej im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego.
4.Cele złazu:
- Upamiętnienie postaci św. Jana Pawła II i poznanie Jego związków z naszym regionem
- Kształcenie prawidłowej postawy moralnej i duchowej harcerek i harcerzy.
- Poznawanie walorów przyrodniczych i krajobrazowych Beskidu Niskiego.
- Spotkanie i integracja środowisk harcerskich.
- Propagowanie turystyki górskiej.
5. Uczestnictwo: dolna granica wieku uczestnika to ukończone 10 lat. Osoby niepełnoletnie muszą być pod opieką dorosłego opiekuna. Liczebność grupy: maksymalnie 10 osób + opiekun. Każda grupa powinna posiadać apteczkę.
Każdy uczestnik powinien posiadać odpowiednie obuwie do górskich wędrówek, okrycie przeciwdeszczowe, ubiór stosowny do prognozowanej pogody, wyżywienie na cały dzień.
7. Wpisowe na rajd wynosi 5 zł
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują: przejazd, ubezpieczenie na czas rajdu, przewodnictwo na trasie, pamiątkowy dyplom, folder informacyjny.
8. Termin zgłoszeń uczestnictwa w rajdzie do 27 września r. włącznie – pocztą elektroniczną na adres – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pisemnie na adres KH Ziemi Sanockiej ul. Zielona 39 lub bezpośrednio do siedziby hufca wraz z listą uczestników zawierającą imię i nazwisko oraz PESEL uczestników (ważne, dane potrzebne do ubezpieczenia). Wpisowe należy uiścić najpóźniej do 27 września.
9. Nie przyjmujemy zgłoszeń indywidualnych od osób niepełnoletnich. Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!
10.Zbiórka uczestników w Domu Harcerza w dniu 29 września o godz. 10.00 Przewidziany czas powrotu do Sanoka ok. godz. 16.00 na parking przy ODK Gagatek.
11. Organizacja złazu wsparta przez Starostwo Powiatowe w Sanoku.
Czuwaj!