Regulamin XVI Złazu
- Szczegóły
- Kategoria: aktualności
- Opublikowano: poniedziałek, 26, wrzesień 2016 06:20
- Super User
- Odsłony: 39889
Regulamin XVI Złazu
Hufca ZHP Ziemi Sanockiej
im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego
„Śladami Jana Pawła II po Bieszczadach i Beskidzie Niskim”
„Ja tam u was byłem... pilnujcie mi tych szlaków"
1. Termin - 8 października, 2016 r. sobota.
2. Trasa rajdu – przejazd do Mucznego, po drodze zwiedzanie wystawy na wolnym powietrzu - wypalanie węgla drzewnego oraz zagrody żubrów. W Mucznem zwiedzanie wystawy przyrodniczej w Centrum Promocji Leśnictwa. Przejście przez Bukowe Berdo, Krzemień, Tarnicę zejście do Wołosatego.
3. Organizator – komenda Hufca Ziemi Sanockiej im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego. Odpowiedzialna za organizację złazu – phm. Katarzyna Chowaniec, tel. 509433516
4. Cele złazu:
- Upamiętnienie postaci św. Jana Pawła II i poznanie Jego związków z Bieszczadami.
- Kształcenie prawidłowej postawy moralnej i duchowej harcerek i harcerzy.
- Poznawanie walorów przyrodniczych i krajobrazowych Bieszczadów.
- Spotkanie i integracja środowisk harcerskich.
- Propagowanie turystyki górskiej.
5. Uczestnictwo: ze względu na długość przejścia i górskie warunki dolna granica wieku uczestnika to ukończone 10 lati dobre przygotowanie kondycyjne. Osoby niepełnoletnie muszą być pod opieką dorosłego opiekuna. Liczebność grupy: maksymalnie 10 osób + opiekun. Każda grupa powinna posiadać prawidłowo spakowaną apteczkę.
Każdy uczestnik powinien posiadać odpowiednie obuwie do górskich wędrówek, okrycie przeciwdeszczowe, ubiór stosowny do prognozowanej pogody, wyżywienie na cały dzień.
6. Wpisowe na rajd wynosi 20 zł.
W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują: przejazd autokarem, wstęp na wystawę i do BPN, ubezpieczenie na czas rajdu, przewodnictwo na trasie, pamiątkowy dyplom, folder informacyjny.
7. Termin zgłoszeń uczestnictwa w rajdzie do 4 października 2016 r. włącznie – pocztą elektroniczną na adres – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pisemnie na adres KH Ziemi Sanockiej ul. Zielona 39 lub bezpośrednio do siedziby hufca wraz z listą uczestników zawierającą PESEL i adres zamieszkania uczestników (ważne, dane potrzebne do ubezpieczenia). Wpisowe należy uiścić najpóźniej do 4 października Nie przyjmujemy zgłoszeń indywidualnych od osób niepełnoletnich. Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!
8. Wyjazd autokaru na trasę rajdu z parkingu obok ODK Gagatek na Błoniach w dniu 8 października o godz. 7.00 Przewidziany czas powrotu do Sanoka ok. godz. 19.00 na parking przy ODK Gagatek.
Czuwaj!
Do zobaczenia na trasie!
„Ilekroć mam możność udać się w góry i podziwiać górskie
krajobrazy,dziękuję Bogu za majestat i piękno stworzonego świata"
Jan Paweł II