Regulamin XVIII Złazu

             Regulamin XVIII Złazujp 2

         Hufca ZHP Ziemi Sanockiej

im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego

         „Śladami Jana Pawła II po Bieszczadach i Beskidzie Niskim” Sanok – Zagórz

Kto chce naprawdę odnaleźć samego siebie, musi nauczyć się obcowania z przyrodą, bo oczarowanie jej pięknem wprowadza bezpośrednio w ciszę kontemplacji.

                                                                                                                     św. Jan Paweł II

1. Termin - 29 września 2018 r. sobota.

2. Trasa rajdu – przejście piesze z Sanoka do Zagórza. Czas przejścia około 3 godziny.

3. Organizator – komenda Hufca Ziemi Sanockiej im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego.

4.Cele złazu:

  • Upamiętnienie postaci św. Jana Pawła II i poznanie Jego związków z naszym regionem
  • Kształcenie prawidłowej postawy moralnej i duchowej harcerek i harcerzy.
  • Poznawanie walorów przyrodniczych i krajobrazowych Beskidu Niskiego.
  • Spotkanie i integracja środowisk harcerskich.
  • Propagowanie turystyki górskiej.

5. Uczestnictwo: dolna granica wieku uczestnika to ukończone 10 lat. Osoby niepełnoletnie muszą być pod opieką dorosłego opiekuna. Liczebność grupy: maksymalnie 10 osób + opiekun. Każda grupa powinna posiadać apteczkę.

Każdy uczestnik powinien posiadać odpowiednie obuwie do górskich wędrówek, okrycie prze­ciwdeszczowe, ubiór stosowny do prognozowanej pogody, wyżywienie na cały dzień.

7. Wpisowe na rajd wynosi 5 zł

W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują: przejazd, ubezpieczenie na czas rajdu, przewodnictwo na trasie, pamiątkowy dyplom, folder informacyjny.

8. Termin zgłoszeń uczestnictwa w rajdzie do 27 września r. włącznie – pocztą elektroniczną na adres – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pisemnie na adres KH Ziemi Sanockiej ul. Zielona 39 lub bezpośrednio do siedziby hufca wraz z listą uczestników zawierającą imię i nazwisko oraz PESEL uczestników (ważne, dane potrzebne do ubezpieczenia). Wpisowe należy uiścić najpóźniej do 27 września.

9. Nie przyjmujemy zgłoszeń indywidualnych od osób niepełnoletnich. Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!

10.Zbiórka uczestników w Domu Harcerza w dniu 29 września o godz. 10.00 Przewidziany czas powrotu do Sanoka ok. godz. 16.00 na parking przy ODK Gagatek.

11. Organizacja złazu wsparta przez Starostwo Powiatowe w Sanoku.

Czuwaj!                 

logo pow 

facebook_page_plugin