Regulamin XVI Złazu

  • Drukuj

jpIIRegulamin XVI Złazu

Hufca ZHP Ziemi Sanockiej

im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego

 

„Śladami Jana Pawła II po Bieszczadach i Beskidzie Niskim”

„Ja tam u was byłem... pilnujcie mi tych szlaków"

 

 

1. Termin - 8 października, 2016 r. sobota.

2. Trasa rajdu – przejazd do Mucznego, po drodze zwiedzanie wystawy na wolnym powietrzu -  wypalanie węgla drzewnego oraz zagrody żubrów. W Mucznem zwiedzanie wystawy przyrodniczej w Centrum Promocji Leśnictwa. Przejście przez Bukowe Berdo, Krzemień, Tarnicę zejście do Wołosatego.

 

 

 

 

3. Organizator – komenda Hufca Ziemi Sanockiej im. ks. hm. Zdzisława Peszkowskiego. Odpowiedzialna za organizację złazu –  phm. Katarzyna Chowaniec, tel. 509433516

4. Cele złazu:

  •   Upamiętnienie postaci św. Jana Pawła II i poznanie Jego związków z Bieszczadami.
  •   Kształcenie prawidłowej postawy moralnej i duchowej harcerek i harcerzy.
  •   Poznawanie walorów przyrodniczych i krajobrazowych Bieszczadów.
  •   Spotkanie i integracja środowisk harcerskich.
  •   Propagowanie turystyki górskiej.

5. Uczestnictwo: ze względu na długość przejścia i górskie warunki dolna granica wieku uczestnika to ukończone 10 lati dobre przygotowanie kondycyjne. Osoby niepełnoletnie muszą być pod opieką dorosłego opiekuna. Liczebność grupy: maksymalnie 10 osób + opiekun. Każda grupa powinna posiadać prawidłowo spakowaną apteczkę.

Każdy uczestnik powinien posiadać odpowiednie obuwie do górskich wędrówek, okrycie prze­ciwdeszczowe, ubiór stosowny do prognozowanej pogody, wyżywienie na cały dzień.

6. Wpisowe na rajd wynosi 20.

W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują: przejazd autokarem, wstęp na wystawę i do BPN, ubezpieczenie na czas rajdu, przewodnictwo na trasie, pamiątkowy dyplom, folder informacyjny.

7. Termin zgłoszeń uczestnictwa w rajdzie do 4 października 2016 r. włącznie – pocztą elektroniczną na adres – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pisemnie na adres KH Ziemi Sanockiej ul. Zielona 39 lub bezpośrednio do siedziby hufca wraz z listą uczestników zawierającą PESEL i adres zamieszkania uczestników (waż­ne, dane potrzebne do ubezpieczenia). Wpisowe należy uiścić najpóźniej do 4 października Nie przyjmujemy zgłoszeń indywidualnych od osób niepełnoletnich. Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!

8. Wyjazd autokaru na trasę rajdu z parkingu obok ODK Gagatek na Błoniach w dniu 8 października o godz. 7.00  Przewidziany czas powrotu do Sanoka ok. godz. 19.00 na parking przy ODK Gagatek.

Czuwaj!

Do zobaczenia na trasie!

 

„Ilekroć mam możność udać się w góry i podziwiać górskie

krajobrazy,dziękuję Bogu za majestat i piękno stworzonego świata"

Jan Paweł II